Project omschrijving

‘t Dischhof wordt Keiemse Kazen

O2 GEEFT BIOKAASMAKERIJ MAKE-OVER

Keiemse Kazen

Voor biokaasmakerij ’t Dischhof was het tijd voor een nieuw verhaal. Er werd ons gevraagd een hedendaagse huisstijl te ontwikkelen met respect voor de waarden van vroeger. Bovendien moest het geheel uitstralen waar de eigenaars voor staan: eigentijdsheid, eerlijkheid en gezondheid.

Met de steun van de provincie West-Vlaanderen werd ook de onthaalinfrastructuur op de kaasboerderij compleet vernieuwd. Bezoekers kunnen nu veel beter ontvangen worden.

En bij een metamorfose horen natuurlijk ook een stijlvolle website, aangepaste verpakkingen, mooie infographics, enz.

Deliverables in 2020

  • Branding

  • Brochure

  • Fotografie

  • Logo

  • Namesearch

  • Redactie

  • Strategie

  • Visuals

  • Vormgeving

  • Website